Geen resultaten voldoen aan uw zoekopdracht
Koninklijke Ahold Delhaize NV (AHODF)

Koninklijke Ahold Delhaize NV (AHODF)

OTC Markets
26,5350 -0,3850 -1,43%
08/03 - Gesloten. Valuta in USD
Nieuwe portfolio aanmaken
AnnulerenAanmaken
Met succes toegevoegd aan een nieuwe portfolio
Voeg commentaar toe
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Zetje Osca
Zetje Osca

euhhhh....daar ging 'ie...🤔  ... (Lees meer)

13 uur geleden· Antwoord
Inger Trader
Inger Trader

En daar gaat ie!   ... (Lees meer)

05.03.2021 16:09 GMT· 2 · Antwoord
moos dr
moos dr

ik vraag me af hoe mensen bij de steun 20,8 komen. ik zie de steun 3-2020 op 18. ik hoop en verwacht niet dat we daar komen.  ... (Lees meer)

04.03.2021 20:31 GMT· 2 · Antwoord
moos dr
moos dr

als we vanaf nu omhoog gaan zou mooi zijn. dan zal ik inger trader bedanken voor 21,50 koop tip.   ... (Lees meer)

04.03.2021 16:19 GMT· 5 · Antwoord
Martin Stelten
Martin Stelten

blijven doorgaan zo  ... (Lees meer)

04.03.2021 13:57 GMT· Antwoord
Erwin Herder
Erwin Herder

Op dit soort dagen ben je toch blij dat je in ahold zit  ... (Lees meer)

04.03.2021 10:34 GMT· 4 · Antwoord
moos dr
moos dr

zie het als een goed koop moment. Ik heb geen goede onderbouwing kunnen vinden voor deze dalende koers. Toen ik shell kocht voor 13 en 12 stapte ook iedereen uit. uiteindelijk ging het nog 25% lager. momenteel denk ik dat de verkopers nog achter de oren zullen krabben bij huidige koers.  ... (Lees meer)

03.03.2021 19:36 GMT· 2 · Antwoord
Zetje Osca
Zetje Osca

Geen paniek, Martin. Komt vanzelf weer goed. Wachten duurt altijd lang. Heb geduld. Beleg altijd zonder emoties.  ... (Lees meer)

03.03.2021 18:59 GMT· Antwoord
moos dr
moos dr

vandaag positie flink uitgebreid voor 21,51  ... (Lees meer)

03.03.2021 16:27 GMT· 3 · Antwoord
Martin Stelten
Martin Stelten

man man man, wat een miskoop.  ... (Lees meer)

03.03.2021 14:27 GMT· 5 · Antwoord
Steven Verwer
Steven Verwer

Voor mn huidige idee 20.80 de bodem als hij onder dit niveau zakt.  ... (Lees meer)

03.03.2021 12:17 GMT· Antwoord
moos dr
moos dr

Zaandam, the Netherlands, March 2, 2021 – Ahold Delhaize has repurchased 1,679,200 of Ahold Delhaize common shares in the period from February 22, 2021 up to and including February 26, 2021. The shares were repurchased at an average price of €22.12 per share for a total consideration of € 37.1 million. These repurchases were made as part of the €1 billion share buyback program announced on November 4, 2020.The total number of shares repurchased under this program to date is 9,675,300 common shares for a total consideration of € 225.7 million.Download the share buyback transactions excel sheet for detailed individual transaction information from www.aholddelhaize.com/en/investors/share-  ... (Lees meer)

02.03.2021 18:15 GMT· 1 · Antwoord
dg1112
dg1112

trend is neerwaarts en zie ik het nog niet snel keren...denk richting 20 euro   ... (Lees meer)

02.03.2021 17:07 GMT· 1 · Antwoord
Steven Verwer
Steven Verwer

tijd voor Ahold om weer te klimmen  ... (Lees meer)

02.03.2021 14:41 GMT· 4 · Antwoord
Inger Trader
Inger Trader

Sluiting onder de 22.... Niet echt positief.....   ... (Lees meer)

26.02.2021 16:45 GMT· Antwoord
Altijd Voetbal
Altijd Voetbal

Ahold Delhaize blijft hangen in een zijwaartse beweging. Gisteren was de koers -0,05% op 22,12 euro.Investtech: “Dit was de zesde dag op een rij dat het aandeel daalde. Technisch ziet het er ook niet zo goed uit. Het aandeel is trendmatig negatief op de middellange termijn en een verdere daling is waarschijnlijk.”Het aandeel wordt verhaald tegen slechts 11,8 keer de geraamde winst per aandeel. Het is alsof de markt moeite heeft vertrouwen uit te spreken in de onderneming.  ... (Lees meer)

25.02.2021 08:02 GMT· 2 · Antwoord
moos dr
moos dr

rare val in sluiting  ... (Lees meer)

24.02.2021 18:55 GMT· Antwoord
Inger Trader
Inger Trader

Ahold maakt zich klaar voor een herstel richting de 22,75. Vanmorgen al even op de 22,26 geweest, nu even terug en straks....... Knallen!!   ... (Lees meer)

24.02.2021 10:51 GMT· 1 · Antwoord
Ali marktplaats
Ali marktplaats

Straks heerlijke jaarcijfers. Altijd stabiel ahold.   ... (Lees meer)

24.02.2021 10:02 GMT· 2 · Antwoord
Altijd Voetbal
Altijd Voetbal

ahold gaat wel weer wat stijgen. ze zijn (zo als vaker) overdreven hard geraakt. Toch verwacht ik niet een super stijging. tech gaat hard onderuit, dus ahold, uni en shell stijgen daardoor.  ... (Lees meer)

23.02.2021 21:28 GMT· 2 · Antwoord
moos dr
moos dr

vandaag was er nieuws over dat ahold leveranciers een nieuw contact laat tekenen met belachelijke voorwaarden misschien dat koers hier last van heeft. ik denk wat de uitkomst ook is, lange termijn loopt dit wel los.  ... (Lees meer)

23.02.2021 09:42 GMT· Antwoord
Jose Vrolijk
Jose Vrolijk

Ik geloof Ahold is zijn aandelen aan het verkopen overal, om zo aan geld te komen voor het kopen van Deense supers, kijk naar post.nl gezakt naar -2,87  ... (Lees meer)

23.02.2021 09:13 GMT· 2 · Antwoord
moos dr
moos dr

bijgekocht aan 22  ... (Lees meer)

23.02.2021 08:51 GMT· 10 · Antwoord
Sunil Bhikhie
Sunil Bhikhie

ahold een opening van +10% deze week?! is al weer een tijd geleden!  ... (Lees meer)

22.02.2021 19:36 GMT· Antwoord
Inger Trader
Inger Trader

Komende twee dagen nog wat kwakkelen met een kleine min of kleine plus op de borden. Mogelijk nog even naar 22 of er net wat onder. Eind van de week zo va donderdag een technisch herstel mogelijk naar 22,75 a 23. Daarna beweging in de eerder genoemde trading zone. Bodem lijkt hiermee in zicht.   ... (Lees meer)

22.02.2021 19:15 GMT· Antwoord
Discussie
Schrijf een antwoord
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.

Handelen in financiële instrumenten en/of cryptovaluta gaat gepaard met een hoog risico, zoals de kans dat u het volledige of een deel van het geïnvesteerde bedrag verliest. Daarom is deze activiteit niet voor alle beleggers geschikt. De koersen van cryptovaluta zijn zeer veranderlijk en kunnen worden beïnvloed door externe factoren zoals financiële, regelgevings- of politieke gebeurtenissen. Als u op marge handelt, zijn de financiële risico's nog hoger.
Voordat u besluit te handelen in financiële instrumenten of cryptovaluta, moet u volledig op de hoogte zijn van de risico's en kosten die zijn geassocieerd met de handel op financiële markten. U dient hierbij rekening te houden met uw beleggingsdoelen, ervaring en bereidheid om risico te aanvaarden. Win indien nodig het advies van een expert in.
Fusion Media herinnert u eraan dat de gegevens die op deze website worden vermeld niet per definitie geheel actueel of accuraat zijn. De gegevens en koersen op de website zijn niet altijd verstrekt door een markt of beurs, maar kunnen ook afkomstig zijn van marktmakers. Daarom zullen de koersen mogelijk niet accuraat zijn en kunnen zij afwijken van de daadwerkelijke koers op een markt. Het zijn indicatieve koersen die niet geschikt zijn voor handelsdoeleinden. Fusion Media en de partijen die de op deze website vermelde gegevens verschaffen, aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele verliezen of schade als gevolg van uw handelstransacties of uw gebruik van de op deze website vermelde informatie.
Het is verboden de gegevens op deze website te gebruiken, op te slaan, te reproduceren, weer te geven, te wijzigen, versturen of verspreiden zonder expliciete schriftelijke toestemming vooraf van Fusion Media en/of de partij die de gegevens heeft verschaft. Alle intellectuele eigendomsrechten worden voorbehouden door de partijen en/of beurzen die de op deze website vermelde gegevens verschaffen.
Fusion Media zal mogelijk een vergoeding ontvangen van de adverteerders op de website op basis van uw interactie met hun advertenties.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी